ایران باستان

ابر قدرت تمدن و فرهنگ و علم و الهیات و ...

ایران باستان

ابر قدرت تمدن و فرهنگ و علم و الهیات و ...

پیشگویی شگفت انگیز جاماسب از اوضاع گرفتار ایران در آینده


پیشگویی شگفت انگیز جاماسب از اوضاع گرفتار ایران در آینده


گشتاسب شاه پرسید : این دین ( زرتشتی ) چند سال برقرار خواهد بود و پس از آن چه هنگام و چه زمانه ای است ؟
1 ) "
جاماسب بیتخش " پاسخ داد : که این دین هزار سال روا باشد پس از آن مردمانی که هم پیمان شکن هستند با یکدیگر رشک و دروغ کنند و سبب شود که ایرانشهر ( مملکت ایران زمین ) به دست تازیان سپارده شود و تازیان هر روز نیرومندتر شوند و شهر شهر را تسخیر کنند . ( همانطور که سپاه تازی به ایران حمله کرد و شهرهای ایران را یکی پس از دیگری تصرف کرد و ایرانیان را وادار به پذیرفتن اسلام یا دادن خراج کردند )
2 )
مردم ایران زمین به نابکاری - فساد - رذیلت و دروغ گرویده و از روش کردار نیکو آزرده میوشند و کناره گرفته .
3 )
آمار گنجهای ایرانشهر رو به گسترش می رود و زرین و سیمین ها برای فرمانروایان انبار می شود .
4 )
سپس همه اینها ناپدید شود و بسیار گنجهای پادشاهان ایران به دست دشمنان رسد و مرگ بی زمانه و نابهنگام گسترش یابد. ( همانطور که کاخهای مدائن توسط سپاهیان تازی غارت شد و گنجها و زمردهای چندین دهه پادشاهی ایران و فرشها ابریشم ساسانیان توسط تازیان تکه تکه و غارت شد . )
5 )
همه ایرانشهر به دست دشمنان تازی افتد و انیران ( ضد ایرانیان ) در ایران فراوان شوند به طوری که ایرانی از انیرانی مشخص نشود .
6 )
در آن زمان " توانگران بد اندیش" بر درویشان پیشی میگیرند و آزادگان و بزرگان ایرانهشر در رنج و سختی زندگی خواهند کرد .
7 )
به جایی خواهد رسید که فرزندی را که زایند بفروشند و پسر مادر را زند و برادر بر برادر رحم نکند و برای کسب خواسته های خود از یکدیگر درگیر شوند . ( به وضوح در ایران دیده شده که عده ای فرزندان خودشان را برای گرفتن مقداری پول حراج میکنند به طوری که روزنامه ایران چند ماه پیش خبر داد زنی جنین خود را در شکم اش به مبلغ 1.5 میلیون تومان فروخت و آن پول را برای دادن پول پیش خانه پرداخت کرد !!! )
8 )
مردان زن صفت که ناپدید بودند در ایرانشهر هویدا میشوند و دروغ گسترده میشود . همانطور که در این باره فرموده است : ( بعد از  , ایران اینگونه خواهد شد )

چو با تخت منبر برابر شود همه نام "بوبکر" و "عمٌر" شود
تبه گردد این رنجهای دراز شود ناسزا شاه گردن فراز
نه تخت و نه دیهیم بینی نه شهر ز اختر همه تازیان راست بهر

برنجد یکی دیگری برخورد به داد و به بخشش کسی ننگرد
ز پیمان بگردند و از راستی گرامی شود کژی و کاستی
پیاده شود مردم جنگجوی سوار آنکه لاف آرد و گفتگوی
رباید همی این از آن آن زین ز نفرین ندانند باز آفرین
نهانی بتر زآشکارا شود دل شاهشان سنگ خارا شود
بداندیش گردد پدر بر پسر پسر بر پدر همچنین چاره گر
شود بنده ی بی هنر شهریار نژاد و بزرگی نیاید به کار
به گیتی نماند کسی را وفا روان و زبانها شود پر جفا
ازایران واز ترک و از تازیان نژادی پدید آید اندر میان
نه دهقان نه ترک و نه تازی بود سخن ها به کردار بازی بود
همه گنجها زیر دامن نهند بمیرند و کوشش به دشمن دهند

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 16 دی‌ماه سال 1389 ساعت 03:33 ب.ظ

متشکر اما کامل نیست بعد از این چی میشه ؟

حسین جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:39 ق.ظ

این حقیقت را بپذیر . حکومت جهان به دست با کفایت حضرت مهدی (عج) اداره می شود . لازمه ی این حکومت ، حکومتی اسلامی است نه حکومت غیر اسلامی . منتی که پروردکارت به تو ارزانی داشته این است که حضرت مهدی از این سرزمین حمایت می شود . یادت نره امروز خاک ایران برای حضرت مهدی از خاک کربلا بالاتر و ظهر ایران بالاتر از ظهر عاشوراست . هر کس پسر فاطمه (س) را تنها بگذارد به خدا قسم که هیچ گاه رستگار نمی شود .

ممنونم دوست عزیز از اظهار نظرتان....ولی در خصوص حرف شما سوالات زیادی وجود داره که باید به اونها هم فکر کرد...
1- تکلیف اختلاس ها دروغ ها و گسترش گدا و گداپروری علارغم وجود این همه منابع چیست؟!
2- در زمان قبل از اسلام که دین زرتشتی رواج داشت، چگونه در دوران سلطنت هخامنشیان و ساسانیان با آن گستره جغرافیایی و مزری از روم تا چین و وجود تمدن های متفاوت در قالب یک نام "ایران" به آن خوبی و یک دستی مدیریت می شدند و ایران قدرت برتر جهان بود و تمدن سازی می کرد.
3-چقدر منابع شناخته شده وجود داشت؟ گاز؟ نفت؟ اورانیوم؟ انواع فلزات و سنگ های معدنی؟و....... برای گذراندن معیشت آن پهنه جغرافیایی ، بازرگانی و... چقدر امکانات وجود داشت؟!؟!؟!
4- آیا قبول داری که دین ها به انحراف می روند؟؟ مگر داستان حضرت موسی را یاد نداری که وقتی ملتش را از دریا به اذن خداوند عبور داد و آنها این قدرت را دیدند و ایمان آوردند و وقتی از دریا عبور کردند و حضرت موسی برای رازو نیاز با خداوند از جمع آنها خارج شد سریع مردم به انحراف رفتند و مجسمه گوسفندی را نماد پرستش خود قرار دادند؟!؟!؟ انحراف از دین آن هم با آن ادله محکم و در آنِ واحد..!!! پس چطور فکر می کنی دین اسلام دچار تحریف نشده است بعد از 1400 سال...البته که دین اسلام دین به حق و دین نهایی می باشد..
و.......
دوست عزیز در جواب حرف شما بی نهایت صحبت های فراوانی وجود دارد که در این مجال نمی گنجد....ولی ممنون که نظر دادید.

انصاف دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:38 ب.ظ

البته این پیشبینی جاماسبکه توسط شما ارائه شده فاقد سند معتبر است ومعلوم نیست اینرا از کجا بدست آورده ای ؟ ،پس اولین مطالبه بندهدرخواست سند معتبر است
درخصوص پاسخ به دوستمان
که گفته ایران از کربلا مهمتر و ظهر ایران از عاشورا مهمتر بنده معتقد به نظر ایشان هستم اما شما اشکال کرده اید که دین به انحراف میرود اصل دین ثابت است اما دینداران منحرف هستند مگه زرتشت به انحراف نرفته که ازدواج با خواهر را بالاترین عبادت میداند ؟ در ضمن مدیرت کشور پهناور ایران به دست پادشاهان هنر ی در اون زمان محسوب نمیشود چون مردم به حکومت وابسته نبودند و مایحتاج خودشان را خودشان تولید میکردند اگر هرکدام از شاهان گذشته الان زنده بود قطعا قادر به اداره یک ده نیست چرا که همچیز وابسته به حکومت شده نکته دیگر اختلاس و دزدی و.... همیشه بوده وربطی به دین ندارد بلکه اشکال افرادی مثل بنده و شما ودیگران است وبه همین خاطر حضرت مهدی می آید کما اینکه در متن نوشته خودت بود که ایرانی ها به دروغ روی می آورند وبه خاطر همین تازیان ایران را تصرف میکنند
که البته این حرف هم اصلا پایه و اساس درستی ندارد شما تمام واقعیت رو نگفته ای بلکه بخشی از آن را گفته ای که این خوداز دروغ بدتر است از اینکه حوصله کردی ممنون و ببخشید رک حرف زدم

mamnoon ke nazar dadi.....in blog forsati hast t ahame afrad betoonan nazareshoono bedan....dar javabe harfe shoma koli dalil vojood dare ke inja forsate bayanesh nist.....mahze etela manam mesle shoma motaghed be emame zaman hastam va yeki az montazerane ishoon vali aslan matlab emame zaman nist balke moshkelati hast ke ham khodemoon baraye khodemoon ijad mikone ham bazi masoolin....ini ke oon zaman kasi vabaste be hokoomat naboode sadetarin va sathi tarin harfie ke ta alan shenidam .....dar hameye advar mardom be hokoomat vabaste boodan....har hokoomati nezami dare ke bayad dar tamamie pahneye keshvaresh oono ijad va modiriat kone ....pas in harfe shoma kheyli sade va sathi hast ....baraye baghie mataleb dige janist vagarna baratoon tozih midadam
movafagh bashi va omidvaram bazam bebinamet

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد